Blowout Cards Forums
2016 panini nat packs

Go Back   Blowout Cards Forums > Search Forums


Showing results 1 to 40 of 200
Search took 0.04 seconds.
Search: Posts Made By: bulljh
Forum: BASEBALL Yesterday, 11:29 PM
Replies: 8
Views: 203
Posted By bulljh
How do you organize your autos?

Simple question.

-By team
-By brand
-By year then brand
-Alphabetically
-You don't
-Other
Forum: BASEBALL Yesterday, 10:02 PM
Replies: 3,252
Views: 48,379
Posted By bulljh
Giants fan here...I gotta say that you guys have...

Giants fan here...I gotta say that you guys have a bright future. You guys are young and extremely skilled. Bryant is going to murder the NL for years. Have fun guys.
Forum: BASEBALL 08-22-2016, 03:17 PM
Replies: 91
Views: 2,153
Posted By bulljh
Buster Posey

Buster Posey
Forum: BASEBALL 08-22-2016, 02:51 PM
Replies: 17
Views: 887
Posted By bulljh
Just like this season?

Just like this season?
Forum: BASEBALL 08-20-2016, 12:25 AM
Replies: 923
Views: 15,213
Posted By bulljh
I never thought the Giants bats would come alive...

I never thought the Giants bats would come alive against the Mets pitching.
Forum: BASEBALL 08-19-2016, 05:31 PM
Replies: 143
Views: 7,406
Posted By bulljh
It was like that for Bryant

It was like that for Bryant
Forum: BASEBALL 08-18-2016, 11:33 PM
Replies: 63
Views: 1,484
Posted By bulljh
Not as bad as deGrom's 8er and 13 hits through 5

Not as bad as deGrom's 8er and 13 hits through 5
Forum: Join New Group Breaks Here 08-14-2016, 10:20 AM
Replies: 53
Views: 1,189
Posted By bulljh
I'll take number 78

I'll take number 78
Forum: BASEBALL 08-11-2016, 03:32 PM
Replies: 79
Views: 2,001
Posted By bulljh
That was the main issue with a lot of the blues

That was the main issue with a lot of the blues
Forum: BASEBALL 08-11-2016, 09:49 AM
Replies: 29
Views: 1,086
Posted By bulljh
Oh Gary Brown. The only time I saw him live, he...

Oh Gary Brown. The only time I saw him live, he went 5-5 with 2 homers, 2 doubles an infield single, a stolen base and an outfield assist. That's the California league for you.
Forum: BASEBALL 08-10-2016, 10:18 AM
Replies: 69
Views: 1,188
Posted By bulljh
I think you're forgetting someone

I think you're forgetting someone
Forum: BASEBALL 08-10-2016, 10:02 AM
Replies: 69
Views: 1,188
Posted By bulljh
I'm wondering why some people here think Ortiz...

I'm wondering why some people here think Ortiz will get in before Arod.
Forum: BASEBALL 08-09-2016, 11:13 PM
Replies: 69
Views: 1,188
Posted By bulljh
Ortiz won't get in until Bonds, Clemens and Arod...

Ortiz won't get in until Bonds, Clemens and Arod get in.
Forum: BASEBALL 08-08-2016, 11:34 PM
Replies: 923
Views: 15,213
Posted By bulljh
7-8 Jesus!

7-8 Jesus!
Forum: BASEBALL 08-08-2016, 09:38 PM
Replies: 33
Views: 644
Posted By bulljh
This is the 1/1

This is the 1/1
Forum: BASEBALL 08-08-2016, 09:00 PM
Replies: 923
Views: 15,213
Posted By bulljh
Boy I'm glad we traded Bickford for Smith

Boy I'm glad we traded Bickford for Smith
Forum: BASEBALL 08-04-2016, 11:00 AM
Replies: 298
Views: 13,832
Posted By bulljh
Less than it would have, had it been in the 2015...

Less than it would have, had it been in the 2015 product.
Forum: BASEBALL 08-03-2016, 10:11 AM
Replies: 42
Views: 2,423
Posted By bulljh
Brett Lawrie Bowman Chrome Orange auto. I was...

Brett Lawrie Bowman Chrome Orange auto. I was offered $1200 for it before it was graded a 9.5/10
Forum: Blowout's Breaks & Player Auctions 08-03-2016, 09:23 AM
Replies: 64
Views: 2,906
Posted By bulljh
I'll take a spot in break 1

I'll take a spot in break 1
Forum: Blowout's Breaks & Player Auctions 08-03-2016, 01:07 AM
Replies: 133
Views: 3,578
Posted By bulljh
Nationals $75 Giants $30

Nationals $75
Giants $30
Forum: BASEBALL 08-01-2016, 01:47 PM
Replies: 597
Views: 16,071
Posted By bulljh
WTF Giants

WTF Giants
Forum: BASEBALL BOX BREAKS 07-30-2016, 08:16 PM
Replies: 14
Views: 1,190
Posted By bulljh
I'm about 15 blasters and a few hangers in...

I'm about 15 blasters and a few hangers in without a green chrome auto. Congrats!
Forum: BASEBALL 07-19-2016, 04:01 PM
Replies: 55
Views: 512
Posted By bulljh
93 runs - Giants Thanks

93 runs - Giants

Thanks
Forum: Blowout's Breaks & Player Auctions 07-17-2016, 08:41 AM
Replies: 1,227
Views: 52,428
Posted By bulljh
With the orange Bickford pulled, I can breath....

With the orange Bickford pulled, I can breath. Thanks for the hit!
Forum: BASEBALL 07-17-2016, 08:32 AM
Replies: 14
Views: 549
Posted By bulljh
It's pointless unless he becomes a full time...

It's pointless unless he becomes a full time starter. It would be a pain in the ass to check and see if he's starting an hour before each game.
Forum: Active/Full Group Case Breaks 07-15-2016, 03:33 PM
Replies: 1,154
Views: 37,895
Posted By bulljh
Do grab people's seats when the leave the slot...

Do grab people's seats when the leave the slot machines?
Forum: Active/Full Group Case Breaks 07-14-2016, 09:28 PM
Replies: 1,154
Views: 37,895
Posted By bulljh
is Romano ssp?

is Romano ssp?
Forum: BASEBALL 07-14-2016, 06:10 PM
Replies: 180
Views: 6,053
Posted By bulljh
Crap! I feeling like I'm loosing serious fantasy...

Crap! I feeling like I'm loosing serious fantasy value.
Forum: Active/Full Group Case Breaks 07-13-2016, 11:15 AM
Replies: 1,154
Views: 37,895
Posted By bulljh
Ha! 2 Moncada's and 0 Romano's Congrats to...

Ha! 2 Moncada's and 0 Romano's

Congrats to the guys who have hit so far.
Forum: Blowout's Breaks & Player Auctions 07-12-2016, 05:33 PM
Replies: 1,227
Views: 52,428
Posted By bulljh
Haha nope!

Haha nope!
Forum: Blowout's Breaks & Player Auctions 07-12-2016, 05:04 PM
Replies: 1,227
Views: 52,428
Posted By bulljh
3 for 22 in the Bickford auto spot

3 for 22 in the Bickford auto spot
Forum: BASEBALL 07-12-2016, 02:35 PM
Replies: 20
Views: 727
Posted By bulljh
Pictures please!

Pictures please!
Forum: Blowout's Breaks & Player Auctions 07-11-2016, 01:41 PM
Replies: 1,227
Views: 52,428
Posted By bulljh
The Tucker auto spot is straight up destroying...

The Tucker auto spot is straight up destroying all other spots. Red, green, 2 purple AND the free case...wow!
Forum: BASKETBALL 07-10-2016, 10:41 PM
Replies: 38
Views: 856
Posted By bulljh
Nope nope nope...he's not welcome

Nope nope nope...he's not welcome
Forum: Blowout's Breaks & Player Auctions 07-10-2016, 06:07 PM
Replies: 1,227
Views: 52,428
Posted By bulljh
Orange Christian Stewart auto

Orange Christian Stewart auto
Forum: BASKETBALL 07-10-2016, 02:52 PM
Replies: 17
Views: 612
Posted By bulljh
Bullying and swearing at the kid...great job

Bullying and swearing at the kid...great job
Forum: Blowout's Breaks & Player Auctions 07-10-2016, 12:36 PM
Replies: 1,227
Views: 52,428
Posted By bulljh
1-15 now

1-15 now
Forum: Active/Full Group Case Breaks 07-10-2016, 01:52 AM
Replies: 1,154
Views: 37,895
Posted By bulljh
Screw it, I'll take the worst picture in...

Screw it, I'll take the worst picture in baseball...Sal Romano auto spot.

Pm sent
Forum: BASEBALL 07-08-2016, 07:00 PM
Replies: 59
Views: 1,371
Posted By bulljh
This is funny. I'm shocked no one gave you props...

This is funny. I'm shocked no one gave you props on it. I guess there isn't a lot of basketball to baseball cross over.
Forum: BASKETBALL 07-08-2016, 06:30 PM
Replies: 1,048
Views: 18,365
Posted By bulljh
You get an F on that come back :coffee:

You get an F on that come back :coffee:
Showing results 1 to 40 of 200

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 11:41 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2016, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright 2013, Blowout Cards Inc.