Blowout Cards Forums
kris bryant

Go Back   Blowout Cards Forums > Search Forums


Showing results 1 to 40 of 200
Search took 0.03 seconds.
Search: Posts Made By: JohnMabry47
Forum: Member Sales/Trade Feedback 06-02-2016, 10:10 PM
Replies: 33
Views: 1,994
Posted By JohnMabry47
I am, as well. I had no idea that he was dealing...

I am, as well. I had no idea that he was dealing with an actual clinical diagnosis.
Forum: BASEBALL BOX BREAKS 06-01-2016, 01:02 PM
Replies: 10
Views: 1,453
Posted By JohnMabry47
PM me if you'd like to move the Eduardo Perez...

PM me if you'd like to move the Eduardo Perez auto :)
Forum: BASEBALL SINGLES BUY/SELL/TRADE 05-26-2016, 01:29 PM
Replies: 5
Views: 182
Posted By JohnMabry47
WTB St. Louis Cardinals Autos, Patches, SP's, Serial Numbered

Hi everyone!

Been on these boards for a while...looking to add to my extensive Cardinals collection. Only requirement is that players are shown in a Cards/Cards Minor league jersey. I have a lot,...
Forum: Off Topic 05-18-2016, 04:15 PM
Replies: 170
Views: 5,888
Posted By JohnMabry47
Keep trying and don't get discouraged! I'm down...

Keep trying and don't get discouraged! I'm down 115 pounds from August 2014. :) It can be done. There will be weeks you gain, weeks you stay put...but it does come off in bunches other weeks. :)!
Forum: Off Topic 05-10-2016, 01:40 PM
Replies: 51
Views: 1,401
Posted By JohnMabry47
I'll give you all the "elove" you want...

I'll give you all the "elove" you want :D
Forum: Off Topic 05-10-2016, 01:23 PM
Replies: 51
Views: 1,401
Posted By JohnMabry47
In spirit, at least :rolleyes:

In spirit, at least :rolleyes:
Forum: Off Topic 05-10-2016, 12:55 PM
Replies: 51
Views: 1,401
Posted By JohnMabry47
I'm not worried. That's exactly what this post...

I'm not worried. That's exactly what this post is about. You were attacked by a member who had to reach SO far to become a victim, it was comical.
Forum: Off Topic 05-10-2016, 12:33 PM
Replies: 51
Views: 1,401
Posted By JohnMabry47
Some of my best friends are white...knights

Some of my best friends are white...knights
Forum: Off Topic 05-10-2016, 12:32 PM
Replies: 51
Views: 1,401
Posted By JohnMabry47
Reporting to a mod whose name does not rhyme with...

Reporting to a mod whose name does not rhyme with "woo-heeney"
Forum: Off Topic 05-10-2016, 12:17 PM
Replies: 51
Views: 1,401
Posted By JohnMabry47
My ruse has worked!!! ;)

My ruse has worked!!! ;)
Forum: Off Topic 05-10-2016, 12:04 PM
Replies: 51
Views: 1,401
Posted By JohnMabry47
How could I POSSIBLY block you with such good...

How could I POSSIBLY block you with such good taste in Kate Upton photos? :)
Forum: Off Topic 05-10-2016, 11:53 AM
Replies: 51
Views: 1,401
Posted By JohnMabry47
LOL. I'd LOVE a girl chat ;) We can talk about...

LOL. I'd LOVE a girl chat ;) We can talk about blouses, and boys, and make up, and... ***cough cough** err....monster trucks, hunting, NASCAR
Forum: Off Topic 05-10-2016, 11:26 AM
Replies: 51
Views: 1,401
Posted By JohnMabry47
Did you ever notice....

...that it's the SAME people, making the same points in almost every thread on here lately?

Same "white knight" trying to play devil's advocate for every scammer who is called out in a thread....
Forum: Member Sales/Trade Feedback 02-15-2016, 02:43 PM
Replies: 162
Views: 8,731
Posted By JohnMabry47
It was entertaining :) Good to see you still on...

It was entertaining :) Good to see you still on here, Grant :)
Forum: Off Topic 02-11-2016, 11:51 AM
Replies: 3,052
Views: 45,059
Posted By JohnMabry47
Plenty on ignore..never reported anyone :)

Plenty on ignore..never reported anyone :)
Forum: Off Topic 02-10-2016, 08:54 AM
Replies: 256
Views: 7,323
Posted By JohnMabry47
LOL. Nope. My real last name is "Oliver". John...

LOL. Nope. My real last name is "Oliver". John Mabry is the Cardinals current hitting coach...so he might have some relation. I have been on Dale Mabry Hwy myself, though. :cool:
Forum: Off Topic 02-10-2016, 08:53 AM
Replies: 256
Views: 7,323
Posted By JohnMabry47
Oh man...can you report a few more times??? ;)

Oh man...can you report a few more times??? ;)
Forum: Off Topic 02-09-2016, 05:59 PM
Replies: 256
Views: 7,323
Posted By JohnMabry47
Nice to meet you as well! Look forward to...

Nice to meet you as well! Look forward to getting to know some of the "newer" faces around here :)
Forum: Off Topic 02-09-2016, 05:25 PM
Replies: 256
Views: 7,323
Posted By JohnMabry47
Nope. Why do you ask? I do remember him.

Nope. Why do you ask? I do remember him.
Forum: Off Topic 02-09-2016, 05:25 PM
Replies: 256
Views: 7,323
Posted By JohnMabry47
Nope. No dice. I don't think I ever had a...

Nope. No dice. I don't think I ever had a reason to put you on the "list" :)
Forum: Off Topic 02-09-2016, 05:21 PM
Replies: 256
Views: 7,323
Posted By JohnMabry47
Thank you, good Sir! :)

Thank you, good Sir! :)
Forum: Off Topic 02-09-2016, 04:58 PM
Replies: 256
Views: 7,323
Posted By JohnMabry47
Hey! Good to hear from you. Life gets in the...

Hey! Good to hear from you. Life gets in the way sometimes. I've actually been working a side gig as a beat reporter for the AA Cardinals team here in Springfield. :)
Forum: Member Sales/Trade Feedback 02-09-2016, 04:30 PM
Replies: 6
Views: 534
Posted By JohnMabry47
Understood. Sanity is always worth more to me...

Understood. Sanity is always worth more to me than money. Truly appreciate the heads up for the uninformed. :)
Forum: Off Topic 02-09-2016, 04:25 PM
Replies: 39
Views: 537
Posted By JohnMabry47
I'm fluent. I had 4 years in HS and 4 more years...

I'm fluent. I had 4 years in HS and 4 more years in College. What really made me fluent was hanging around a foreign exchange student from Madrid. So...my advice would be to converse with as many...
Forum: Off Topic 02-09-2016, 04:21 PM
Replies: 256
Views: 7,323
Posted By JohnMabry47
Ahh...he look a like a man. :) Good to see...

Ahh...he look a like a man. :)

Good to see you too , Everett. We need to get into some trouble here. Maybe not ban-worthy...but just good ole' fashioned trouble.
Forum: Off Topic 02-09-2016, 04:20 PM
Replies: 256
Views: 7,323
Posted By JohnMabry47
Hey buddy! Good to hear from you! :) Please do...

Hey buddy! Good to hear from you! :) Please do save me the Cardinals!! Much appreciated
Forum: BASEBALL 02-09-2016, 04:16 PM
Replies: 48
Views: 3,826
Posted By JohnMabry47
Ugh...good luck, my friend. Sorry this is the...

Ugh...good luck, my friend. Sorry this is the first thing I've read of yours since coming back. :(
Forum: ComicBookJunkie 02-09-2016, 04:11 PM
Replies: 15
Views: 906
Posted By JohnMabry47
Tony Moore is one of my favs. Great guy, too!

Tony Moore is one of my favs. Great guy, too!
Forum: Member Sales/Trade Feedback 02-09-2016, 04:08 PM
Replies: 15
Views: 1,092
Posted By JohnMabry47
Yay! I get to add another deadbeat to my ignore...

Yay! I get to add another deadbeat to my ignore list. Sorry that happened, OP. That's pretty classless.:mad:
Forum: Member Sales/Trade Feedback 02-09-2016, 04:06 PM
Replies: 4
Views: 507
Posted By JohnMabry47
^ This. He likely now feels comfortable dealing...

^ This. He likely now feels comfortable dealing with you. I love repeat buyers on eBay. No headaches :)
Forum: Member Sales/Trade Feedback 02-09-2016, 04:05 PM
Replies: 6
Views: 534
Posted By JohnMabry47
Yep. International rules differ..because ebay...

Yep. International rules differ..because ebay and Paypal make them up as they go. Good idea suggested, dispute the charge with your CC company.
Forum: Off Topic 02-09-2016, 04:02 PM
Replies: 256
Views: 7,323
Posted By JohnMabry47
Thanks! I actually KINDA missed this...

Thanks! I actually KINDA missed this place...weird, huh?
Forum: Off Topic 02-09-2016, 04:01 PM
Replies: 256
Views: 7,323
Posted By JohnMabry47
Nope. No dice. :)

Nope. No dice. :)
Forum: Off Topic 02-09-2016, 04:01 PM
Replies: 256
Views: 7,323
Posted By JohnMabry47
Quite possibly the creepiest video ever made when...

Quite possibly the creepiest video ever made when you watch it today. He's a teacher, stalking his blind student
Forum: Off Topic 02-09-2016, 04:00 PM
Replies: 256
Views: 7,323
Posted By JohnMabry47
Lol. Thanks? :)

Lol. Thanks? :)
Forum: Off Topic 02-09-2016, 04:00 PM
Replies: 256
Views: 7,323
Posted By JohnMabry47
Nissan Maxima

Nissan Maxima
Forum: Off Topic 02-09-2016, 03:59 PM
Replies: 256
Views: 7,323
Posted By JohnMabry47
It's harder than that!! :)

It's harder than that!! :)
Forum: Off Topic 02-09-2016, 01:58 PM
Replies: 256
Views: 7,323
Posted By JohnMabry47
Buck up, little camper! (From a fellow,...

Buck up, little camper! (From a fellow, beleaguered Knick fan) :)!
Forum: Off Topic 02-09-2016, 01:57 PM
Replies: 256
Views: 7,323
Posted By JohnMabry47
Nope. I remember you. Not an irritant to speak...

Nope. I remember you. Not an irritant to speak of :)
Forum: Off Topic 02-09-2016, 01:57 PM
Replies: 256
Views: 7,323
Posted By JohnMabry47
About a year too late...but I'll try to make it...

About a year too late...but I'll try to make it annual, at least :)
Showing results 1 to 40 of 200

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 08:15 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2016, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright 2013, Blowout Cards Inc.