Blowout Cards Forums
This Just In

Go Back   Blowout Cards Forums > Search Forums

Showing results 1 to 31 of 31
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: RG3NFL
Forum: FOOTBALL BOX BREAKS 01-17-2013, 01:53 AM
Replies: 38
Views: 2,369
Posted By RG3NFL
sweet Kaepernick man!

sweet Kaepernick man!
Forum: Off Topic 01-17-2013, 01:41 AM
Replies: 64
Views: 1,872
Posted By RG3NFL
most people you go to would buy them. good cause...

most people you go to would buy them. good cause and great tasting. Just gonna take a while
Forum: FOOTBALL SINGLES BUY/SELL/TRADE 01-17-2013, 01:11 AM
Replies: 26
Views: 429
Posted By RG3NFL
haha these guys need to grow up and accept I'm...

haha these guys need to grow up and accept I'm part of the community. <3<3<3
#Blowout_for_life
Forum: FOOTBALL SINGLES BUY/SELL/TRADE 01-17-2013, 01:06 AM
Replies: 26
Views: 429
Posted By RG3NFL
Good one!! :)!

Good one!! :)!
Forum: FOOTBALL SINGLES BUY/SELL/TRADE 01-17-2013, 01:03 AM
Replies: 26
Views: 429
Posted By RG3NFL
Yeah, I'm the tool here...;)

Yeah, I'm the tool here...;)
Forum: FOOTBALL SINGLES BUY/SELL/TRADE 01-17-2013, 12:59 AM
Replies: 26
Views: 429
Posted By RG3NFL
yeah totally man

yeah totally man
Forum: FOOTBALL SINGLES BUY/SELL/TRADE 01-17-2013, 12:55 AM
Replies: 26
Views: 429
Posted By RG3NFL
ohh that's weird, coincidence maybe ;)

ohh that's weird, coincidence maybe ;)
Forum: FOOTBALL 01-17-2013, 12:54 AM
Replies: 334
Views: 10,142
Posted By RG3NFL
hey bud ;)

hey bud ;)
Forum: Welcome New Members! *Read here first* 01-17-2013, 12:44 AM
Replies: 3
Views: 259
Posted By RG3NFL
welcome to BO!

welcome to BO!
Forum: Welcome New Members! *Read here first* 01-17-2013, 12:43 AM
Replies: 3
Views: 256
Posted By RG3NFL
welcome to BO!

welcome to BO!
Forum: Welcome New Members! *Read here first* 01-17-2013, 12:43 AM
Replies: 6
Views: 298
Posted By RG3NFL
welcome to BO!

welcome to BO!
Forum: Welcome New Members! *Read here first* 01-17-2013, 12:42 AM
Replies: 6
Views: 274
Posted By RG3NFL
im new too, welcome1

im new too, welcome1
Forum: Welcome New Members! *Read here first* 01-17-2013, 12:42 AM
Replies: 3
Views: 271
Posted By RG3NFL
I'm new too, welcome!

I'm new too, welcome!
Forum: Welcome New Members! *Read here first* 01-17-2013, 12:40 AM
Replies: 4
Views: 316
Posted By RG3NFL
Thanks guy, got started off on the wrong foot,...

Thanks guy, got started off on the wrong foot, but looks like everything's good now!
Forum: FOOTBALL 01-17-2013, 12:35 AM
Replies: 29
Views: 924
Posted By RG3NFL
deserves to be foles, but I feel like he'll pick...

deserves to be foles, but I feel like he'll pick vick
Forum: FOOTBALL SINGLES BUY/SELL/TRADE 01-17-2013, 12:29 AM
Replies: 26
Views: 429
Posted By RG3NFL
didn't really see anything, thanks tho!

didn't really see anything, thanks tho!
Forum: FOOTBALL 01-17-2013, 12:23 AM
Replies: 334
Views: 10,142
Posted By RG3NFL
What happened to all of the people getting on...

What happened to all of the people getting on Johhny Football for his "attitude issues" such. Lol
Forum: FOOTBALL SINGLES BUY/SELL/TRADE 01-17-2013, 12:20 AM
Replies: 26
Views: 429
Posted By RG3NFL
pms sent !!

pms sent !!
Forum: FOOTBALL SINGLES BUY/SELL/TRADE 01-17-2013, 12:16 AM
Replies: 26
Views: 429
Posted By RG3NFL
in love with ur russell wilson auto..is it ft?

in love with ur russell wilson auto..is it ft?
Forum: FOOTBALL 01-17-2013, 12:08 AM
Replies: 62
Views: 2,686
Posted By RG3NFL
There shouldn't be, but will be at least one QB...

There shouldn't be, but will be at least one QB drafted 1st round
Forum: FOOTBALL SINGLES BUY/SELL/TRADE 01-17-2013, 12:06 AM
Replies: 26
Views: 429
Posted By RG3NFL
will do! thanks!

will do! thanks!
Forum: FOOTBALL SINGLES BUY/SELL/TRADE 01-16-2013, 11:42 PM
Replies: 26
Views: 429
Posted By RG3NFL
Anyone Up For A Trade 2Night? CMB!

please lmk if ya like anything. Looking for russell wilson and colin kaepernick mainly, but will check out ur bucket too! lmk!
Forum: FOOTBALL SINGLES BUY/SELL/TRADE 01-16-2013, 11:29 PM
Replies: 2
Views: 124
Posted By RG3NFL
can u cmb for the kaepernick and wilson?

can u cmb for the kaepernick and wilson?
Forum: FOOTBALL SINGLES BUY/SELL/TRADE 01-16-2013, 11:22 PM
Replies: 2
Views: 82
Posted By RG3NFL
sig fixed, lmk

sig fixed, lmk
Forum: FOOTBALL SINGLES BUY/SELL/TRADE 01-16-2013, 11:13 PM
Replies: 2
Views: 82
Posted By RG3NFL
RG3NFL's Library | Photobucket...

RG3NFL's Library | Photobucket (http://s1247.photobucket.com/albums/gg626/RG3NFL/)

need to get sig fixed, cmb ^
Forum: FOOTBALL SINGLES BUY/SELL/TRADE 01-16-2013, 11:12 PM
Replies: 2
Views: 82
Posted By RG3NFL
Looking To Trade For Colin Kaepernick/RW3! CMB, Fresh Stuff!

Please lmk if ya got any low end autos or patches of either! thanks!
Forum: FOOTBALL 01-16-2013, 11:06 PM
Replies: 14
Views: 1,165
Posted By RG3NFL
hahaha that was funny

hahaha that was funny
Forum: HOCKEY 01-16-2013, 10:56 PM
Replies: 174
Views: 10,207
Posted By RG3NFL
sick stuff man

sick stuff man
Forum: FOOTBALL 01-16-2013, 10:34 PM
Replies: 37
Views: 1,082
Posted By RG3NFL
He'll either be a stud and a ray lewis like...

He'll either be a stud and a ray lewis like player, or a complete bust.
Forum: FOOTBALL 01-16-2013, 10:32 PM
Replies: 81
Views: 1,701
Posted By RG3NFL
awesome stuff man!

awesome stuff man!
Forum: Welcome New Members! *Read here first* 01-16-2013, 08:46 PM
Replies: 4
Views: 316
Posted By RG3NFL
New Member Here, Coming Over From SCF

My account just got activated after about 2 weeks of waiting, so I'm finally here. Currently an active member on SCF, heard a lt of negative things on this site, but decided to give it a shot my...
Showing results 1 to 31 of 31

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 04:52 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright 2013, Blowout Cards Inc.