Blowout Cards Forums
Email Signup

Go Back   Blowout Cards Forums > Search Forums

Showing results 1 to 40 of 200
Search took 0.03 seconds.
Search: Posts Made By: Skootown
Forum: FOOTBALL 01-23-2015, 04:27 PM
Replies: 144
Views: 2,034
Posted By Skootown
So Denver, Indy, and Detroit are pretenders but...

So Denver, Indy, and Detroit are pretenders but Dallas, Arizona, and Philly aren't.

Ok...

The Patriots and Seahawks have been the hottest teams in the NFL from the 2nd half of the regular...
Forum: FOOTBALL 01-23-2015, 04:24 PM
Replies: 144
Views: 2,034
Posted By Skootown
I actually think all this Deflategate stuff will...

I actually think all this Deflategate stuff will only motivate the Patriots, I think they win it.

Blount may have been picked up off the trash pile, but who cares. Production is production and...
Forum: FOOTBALL 01-23-2015, 04:14 PM
Replies: 7
Views: 446
Posted By Skootown
I'd hold on to that bad boy There's less...

I'd hold on to that bad boy

There's less Variation 2 Autos then there are cracked ice autos...a lot less.
Forum: FOOTBALL 01-23-2015, 03:38 PM
Replies: 1,588
Views: 21,745
Posted By Skootown
"The NFL issued a statement Friday on...

"The NFL issued a statement Friday on "DeflateGate," saying it's been determined that footballs used by the Patriots in the second half of Sunday's AFC Championship Game were properly inflated, but...
Forum: FOOTBALL 01-23-2015, 02:49 PM
Replies: 4
Views: 223
Posted By Skootown
"Let's see, there was 10, 11, 12 (TM), 13,...

"Let's see, there was 10, 11, 12 (TM), 13, 14..."
Forum: FOOTBALL 01-23-2015, 02:33 PM
Replies: 4
Views: 256
Posted By Skootown
Ahh, ok that makes sense thank you. Like I...

Ahh, ok that makes sense thank you.

Like I said it's a low-end card so not a big deal, but it scared me into thinking I might get screwed on a big card some day.
Forum: FOOTBALL 01-23-2015, 02:29 PM
Replies: 1,588
Views: 21,745
Posted By Skootown
I'm sorry, this isn't you making the Patriots out...

I'm sorry, this isn't you making the Patriots out to be the victims here?
Forum: FOOTBALL 01-23-2015, 02:28 PM
Replies: 4
Views: 256
Posted By Skootown
Retracted bids on eBay WTF

This isn't the 1st time this has happened to me, but how are people allowed to do this?

Pretty sure it says something along the lines of "by clicking confirm bid you are committed to paying the...
Forum: FOOTBALL 01-23-2015, 02:18 PM
Replies: 1,588
Views: 21,745
Posted By Skootown
Ahh, so the Patriots are victims in all of this. ...

Ahh, so the Patriots are victims in all of this.

C'mon now.

Yeah, this has all been blown wildly out of proportion but the same thing would be happening to any team who was going to the Super...
Forum: FOOTBALL 01-23-2015, 02:16 PM
Replies: 1,588
Views: 21,745
Posted By Skootown
I don't know what movie this is from but I wanna...

I don't know what movie this is from but I wanna watch it now.
Forum: FOOTBALL 01-23-2015, 02:11 PM
Replies: 1,588
Views: 21,745
Posted By Skootown
There are much colder games in the NFL all the...

There are much colder games in the NFL all the time, if the weather was such an issue wouldn't there have been previous issues with this?
Forum: FOOTBALL 01-23-2015, 12:41 PM
Replies: 1,588
Views: 21,745
Posted By Skootown
Obviously no one is arguing the Colts would have...

Obviously no one is arguing the Colts would have won the game. But if Brady likes his balls less inflated, and Aaron Rodgers likes his more inflated, that means that QBs can tell the difference and...
Forum: FOOTBALL 01-23-2015, 12:36 PM
Replies: 1,588
Views: 21,745
Posted By Skootown
As much as I think the Pats are shady it is kind...

As much as I think the Pats are shady it is kind of a shame this is the topic everyone is talking about instead of what should be a pretty epic matchup.
Forum: FOOTBALL 01-23-2015, 12:25 PM
Replies: 16
Views: 365
Posted By Skootown
This. Not gonna get into a whole thing about...

This.

Not gonna get into a whole thing about unions, but if you think that (in most cases) unions are the ones who push management around instead of vice versa I have a bridge to sell you...

I...
Forum: FOOTBALL 01-23-2015, 11:52 AM
Replies: 1,588
Views: 21,745
Posted By Skootown
Well, you have a lot more faith in Goddell than I...

Well, you have a lot more faith in Goddell than I do...
Forum: FOOTBALL 01-23-2015, 11:51 AM
Replies: 1,588
Views: 21,745
Posted By Skootown
Considering how much EVERYONE is talking about...

Considering how much EVERYONE is talking about this topic, it's pretty crazy that the NFL can get away with being basically silent about all this.
Forum: FOOTBALL 01-23-2015, 10:03 AM
Replies: 10
Views: 370
Posted By Skootown
www.ontilt.com

www.ontilt.com
Forum: FOOTBALL 01-22-2015, 06:29 PM
Replies: 10
Views: 565
Posted By Skootown
Wow you might be sitting on a fortune there...

Wow you might be sitting on a fortune there sometime soon with those McKinnon's, he could end up being really great.

Well done!
Forum: FOOTBALL 01-22-2015, 05:30 PM
Replies: 124
Views: 2,278
Posted By Skootown
My exact quote : "We all know that no matter what...

My exact quote : "We all know that no matter what really happened, he's gonna play dumb just like his coach did."
Forum: FOOTBALL 01-22-2015, 05:10 PM
Replies: 124
Views: 2,278
Posted By Skootown
lol this post is why everyone is laughing at Pats...

lol this post is why everyone is laughing at Pats fans right now. Soooooo defensive.

All I said was that I don't think Brady is dumb enough to say anything that is gonna change the outcome of all...
Forum: FOOTBALL 01-22-2015, 03:37 PM
Replies: 124
Views: 2,278
Posted By Skootown
Why? Short of saying "Yes, I cheated and...

Why?

Short of saying "Yes, I cheated and told them to deflate the balls", I don't think what he says will change anything.

We all know that no matter what really happened, he's gonna play dumb...
Forum: FOOTBALL 01-22-2015, 02:31 PM
Replies: 34
Views: 642
Posted By Skootown
I'm trying to imagine what Tom Brady would have...

I'm trying to imagine what Tom Brady would have to do to be suspended from the Super Bowl...aside from murder I've got nothin'
Forum: FOOTBALL 01-22-2015, 11:46 AM
Replies: 124
Views: 2,278
Posted By Skootown
Link? I haven't heard or seen anyone post...

Link?

I haven't heard or seen anyone post about anything related to the bolded part there.

Or are we just making up strawmen here?
Forum: FOOTBALL 01-22-2015, 10:34 AM
Replies: 124
Views: 2,278
Posted By Skootown
lolpatsfans Getting caught cheating twice in...

lolpatsfans

Getting caught cheating twice in 6 years is a lot.
Forum: FOOTBALL 01-21-2015, 05:28 PM
Replies: 1,588
Views: 21,745
Posted By Skootown
I know you didn't read the thread, but no one is...

I know you didn't read the thread, but no one is arguing that the Pats would've lost with inflated balls.

Thing is, cheating is still cheating. It's against the rules any way you slice it. IMO...
Forum: FOOTBALL 01-21-2015, 05:03 PM
Replies: 10
Views: 475
Posted By Skootown
Yep, that's a steal alright! well done sir

Yep, that's a steal alright!

well done sir
Forum: FOOTBALL 01-21-2015, 03:55 PM
Replies: 1,588
Views: 21,745
Posted By Skootown
Some of you Pats fans need to stop playing the...

Some of you Pats fans need to stop playing the victim, no one is buying it.

The investigation DID find that the Pats DID deflate the balls. The Patriots WERE caught taping the opposing team a few...
Forum: FOOTBALL 01-21-2015, 02:27 PM
Replies: 1,588
Views: 21,745
Posted By Skootown
Yeah, everyone has it out for the Pats...and...

Yeah, everyone has it out for the Pats...and that's why they continue to get caught cheating?

Sorry but you're gonna have to explain that one to me.
Forum: FOOTBALL 01-21-2015, 11:15 AM
Replies: 6
Views: 345
Posted By Skootown
They used some tricks in the massive...

They used some tricks in the massive overproduction, namely adding refractors but not having them #'d, and not numbering base autos.

For example, I'm pretty sure Mike Davis signed about 60,000...
Forum: FOOTBALL 01-21-2015, 11:13 AM
Replies: 1,588
Views: 21,745
Posted By Skootown
I just wanna thank the Patriots fans/defenders in...

I just wanna thank the Patriots fans/defenders in this thread

Your nonsensical posts have been hilarious!

Hint: Even if you would've won the game anyway, cheating is still against the rules.
Forum: FOOTBALL 01-20-2015, 04:46 PM
Replies: 55
Views: 2,569
Posted By Skootown
lol, people love to tell others how they should...

lol, people love to tell others how they should live their lives
Forum: FOOTBALL 01-17-2015, 02:39 PM
Replies: 26
Views: 572
Posted By Skootown
Yeah, it's a bit much but I imagine you get the...

Yeah, it's a bit much but I imagine you get the point.

As I said in the other thread, I find it pretty awful that people want to demonize an entire community for the actions of a few.
Forum: FOOTBALL 01-17-2015, 02:31 PM
Replies: 2
Views: 194
Posted By Skootown
I don't mind it, since those things are so easy...

I don't mind it, since those things are so easy to pull this year.
Forum: FOOTBALL 01-17-2015, 02:10 PM
Replies: 46
Views: 824
Posted By Skootown
Hyperbole? The Catholic Church has covered...

Hyperbole?

The Catholic Church has covered up exponentially more child molesters than the 1 sick #@#@#@#@ Jerry Sandusky at Penn State.

So if you think Penn State should be burned to the...
Forum: FOOTBALL 01-17-2015, 02:01 PM
Replies: 46
Views: 824
Posted By Skootown
So from your post I'm gonna go ahead and assume...

So from your post I'm gonna go ahead and assume that not only do you think the Catholic Church should be outlawed, you also hate all Catholics.
Forum: FOOTBALL 01-17-2015, 11:44 AM
Replies: 26
Views: 572
Posted By Skootown
lol people love thinking they're taking the moral...

lol people love thinking they're taking the moral high ground

There was a murder in New York City yesterday.

LET'S BURN THAT PLACE TO THE GROUND!!
Forum: FOOTBALL 01-16-2015, 11:31 PM
Replies: 5
Views: 392
Posted By Skootown
:eek::eek::eek::eek::eek::eek: Awesome.

:eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Awesome.
Forum: FOOTBALL 01-16-2015, 02:15 PM
Replies: 46
Views: 824
Posted By Skootown
I never really understood the vacating wins to...

I never really understood the vacating wins to begin with.

It's not like those games didn't happen, and the situation while obviously horrible didn't give PSU any kind of competitive advantage.
Forum: FOOTBALL 01-16-2015, 02:13 PM
Replies: 47
Views: 1,035
Posted By Skootown
I can't believe the Chargers have stuck with...

I can't believe the Chargers have stuck with Mathews this long...
Forum: FOOTBALL 01-15-2015, 05:12 PM
Replies: 20
Views: 687
Posted By Skootown
Haven't done this yet, but when I've thought...

Haven't done this yet, but when I've thought about it recently I figured I would keep a few of the best cards I really wanted to hold on to, and sell off the rest.

Gotta keep at least one Jordy,...
Showing results 1 to 40 of 200

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 01:07 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2015, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright 2013, Blowout Cards Inc.