Blowout Cards Forums
Advertise On Forum

Go Back   Blowout Cards Forums > Search Forums

Showing results 1 to 40 of 200
Search took 0.03 seconds.
Search: Posts Made By: Devi8or
Forum: FOOTBALL Yesterday, 06:10 PM
Replies: 27
Views: 1,018
Posted By Devi8or
I wouldn't be shocked if this was leaked by...

I wouldn't be shocked if this was leaked by someone in Bradford's camp to scare away potential trade partners. It is clearly in Bradford's best interest to play a year in Philly then hit the FA...
Forum: FOOTBALL SINGLES BUY/SELL/TRADE Yesterday, 12:48 PM
Replies: 4
Views: 61
Posted By Devi8or
Only selling at the moment

Only selling at the moment
Forum: FOOTBALL SINGLES BUY/SELL/TRADE Yesterday, 11:34 AM
Replies: 4
Views: 61
Posted By Devi8or
Got this if you're interested, not looking to...

Got this if you're interested, not looking to trade though. Looking for $400 obo

http://i812.photobucket.com/albums/zz44/Devi8or/4760D682-3BCF-470F-8539-C8A75A160932_zpsmjemtvex.png
Forum: BASEBALL 04-26-2015, 06:59 PM
Replies: 5,227
Views: 83,978
Posted By Devi8or
I don't think this team even knows what a Sac fly...

I don't think this team even knows what a Sac fly is

They seem to never score the runner from third with 1 out or less
Forum: BASKETBALL 04-26-2015, 06:01 PM
Replies: 325
Views: 3,481
Posted By Devi8or
I don't think I've seen a team yell at the refs...

I don't think I've seen a team yell at the refs without getting a tech like the Clippers. They continually Yell after every single foul call
Forum: BASEBALL 04-25-2015, 10:32 PM
Replies: 5,227
Views: 83,978
Posted By Devi8or
Late to the party but these belong to a certain 6...

Late to the party but these belong to a certain 6 year old

http://i812.photobucket.com/albums/zz44/Devi8or/PC%20Cards/Sophias%20Felix%20PC/20131022_132622_zps5673d569.jpg...
Forum: BASEBALL 04-24-2015, 11:30 PM
Replies: 30
Views: 1,760
Posted By Devi8or
He made your super auto look like Crap real fast...

He made your super auto look like Crap real fast didn't he? Lol
Forum: BASEBALL 04-24-2015, 11:07 PM
Replies: 5,227
Views: 83,978
Posted By Devi8or
Dang first hit, I really thought he was gonna...

Dang first hit, I really thought he was gonna flirt with a nono today too
Forum: Off Topic 04-23-2015, 05:52 PM
Replies: 613
Views: 16,485
Posted By Devi8or
What kind of stuff are you looking for on the...

What kind of stuff are you looking for on the gold Tywinn Lanister?
Forum: BASEBALL 04-22-2015, 12:02 AM
Replies: 5,227
Views: 83,978
Posted By Devi8or
Lol at Springer striking out on a 4-2 pitch. Yes...

Lol at Springer striking out on a 4-2 pitch. Yes you read that right, he had 4 balls and didn't take the walk lol.
Forum: BASEBALL 04-21-2015, 11:15 PM
Replies: 12
Views: 648
Posted By Devi8or
I sold something on ebay to a local person here,...

I sold something on ebay to a local person here, the package went to Boise Idaho before coming back here again to be delivered
Forum: FOOTBALL 04-21-2015, 02:24 PM
Replies: 22
Views: 923
Posted By Devi8or
I've always been under the impression that the...

I've always been under the impression that the /99 was more desirable because it was the base true RC. I don't know what the valuation difference should be between the 2, but I think there are more...
Forum: BASEBALL 04-21-2015, 01:38 AM
Replies: 5,227
Views: 83,978
Posted By Devi8or
Or bullpen is so bad right now....check that,...

Or bullpen is so bad right now....check that, pretty much any pitcher not named Felix or Carson Smith are bad right now
Forum: BASEBALL 04-20-2015, 07:11 PM
Replies: 257
Views: 5,239
Posted By Devi8or
Had my streak snapped yesterday, so I'm trying...

Had my streak snapped yesterday, so I'm trying again today with Miguel Cabrera and Robinson Cano
Forum: FOOTBALL 04-20-2015, 07:09 PM
Replies: 14
Views: 813
Posted By Devi8or
I'm fairly sure that was a Panini National...

I'm fairly sure that was a Panini National Treasures wave 2 joke
Forum: FOOTBALL 04-20-2015, 06:08 PM
Replies: 134
Views: 2,916
Posted By Devi8or
Because most people here are taking this for more...

Because most people here are taking this for more than what it is. He's a camp arm at the minimum and a possible 3rd QB at the maximum.....that's it.

I don't blame Kelly for taking him on at the...
Forum: BASEBALL 04-19-2015, 10:53 PM
Replies: 257
Views: 5,239
Posted By Devi8or
I had Trout and Tulowitzki today as well. Looks...

I had Trout and Tulowitzki today as well. Looks like we all crapped out
Forum: FOOTBALL 04-19-2015, 09:02 PM
Replies: 134
Views: 2,916
Posted By Devi8or
Wow lots of over reaction in here. Camp starts...

Wow lots of over reaction in here. Camp starts Monday, Bradford isn't ready for it so they got another arm to throw some passes. Kelly had 4 QBs at camps to maximize offensive reps all last year...
Forum: BASEBALL 04-19-2015, 07:59 PM
Replies: 5,227
Views: 83,978
Posted By Devi8or
Wow, amazing

Wow, amazing
Forum: FOOTBALL SINGLES BUY/SELL/TRADE 04-18-2015, 05:04 PM
Replies: 17
Views: 392
Posted By Devi8or
Yeah lol, quite the offseason

Yeah lol, quite the offseason
Forum: FOOTBALL SINGLES BUY/SELL/TRADE 04-18-2015, 02:35 PM
Replies: 23
Views: 1,026
Posted By Devi8or
Anyone want any of this stuff?

Anyone want any of this stuff?
Forum: FOOTBALL SINGLES BUY/SELL/TRADE 04-18-2015, 02:35 PM
Replies: 17
Views: 392
Posted By Devi8or
Bump it up, let's move some of these

Bump it up, let's move some of these
Forum: BASEBALL 04-18-2015, 01:45 PM
Replies: 5,227
Views: 83,978
Posted By Devi8or
Haha I was totally joking. It's tough to find a...

Haha I was totally joking. It's tough to find a Mariners fan who like A-Rod anymore lol

As for the jersey I'm assuming the best thing would be to order a custom from somewhere. You should be able...
Forum: BASEBALL 04-18-2015, 01:29 AM
Replies: 5,227
Views: 83,978
Posted By Devi8or
How dare you sir! You've insulted us

How dare you sir!

You've insulted us
Forum: FOOTBALL SINGLES BUY/SELL/TRADE 04-17-2015, 03:08 PM
Replies: 27
Views: 351
Posted By Devi8or
I know you said no game used, but this is actual...

I know you said no game used, but this is actual game used! It's #/6

Bottom middle, Alfred Morris GU letter. $50 delivered. Will throw in a Desean Jackson chrome mini black refractor /15 as...
Forum: FOOTBALL SINGLES BUY/SELL/TRADE 04-17-2015, 03:04 PM
Replies: 11
Views: 297
Posted By Devi8or
Does Snoop Dogg even know how to play a guitar?

Does Snoop Dogg even know how to play a guitar?
Forum: Off Topic 04-17-2015, 04:07 AM
Replies: 266
Views: 8,148
Posted By Devi8or
Edited since the negative comments were removed ...

Edited since the negative comments were removed

Thanks Mods
Forum: Off Topic 04-16-2015, 09:21 PM
Replies: 613
Views: 16,485
Posted By Devi8or
So in total today I got 2 e-3po exclusives ...

So in total today I got

2 e-3po exclusives
2 r2-q5 exclusives
Lootcrate Joker arrived
Entertainment Earth yellow batman
Forum: Off Topic 04-16-2015, 07:48 PM
Replies: 613
Views: 16,485
Posted By Devi8or
We don't have a BAM, I was however able to order...

We don't have a BAM, I was however able to order it online before it sold out. Still haven't received a shipping notification yet though
Forum: Off Topic 04-16-2015, 02:34 PM
Replies: 613
Views: 16,485
Posted By Devi8or
There's also a metallic C-3PO, Shocktrooper and...

There's also a metallic C-3PO, Shocktrooper and Red R2-R9 on Popcultcha
Forum: Off Topic 04-16-2015, 01:54 PM
Replies: 613
Views: 16,485
Posted By Devi8or
Just an FYI, a few of the Star Wars Convention...

Just an FYI, a few of the Star Wars Convention exclusives are available in vairous locations. The Silver R-3PO is showing up in Hot Topic stores TODAY! Also the R2-Q5 is available on Books a...
Forum: Off Topic 04-16-2015, 01:17 PM
Replies: 121
Views: 2,520
Posted By Devi8or
I would disagree with this, while there are no...

I would disagree with this, while there are no real "kids activities" Downtown Disney has lots of stores for the kids to go look at. My kids love going to the Lego store and all the various shops...
Forum: Off Topic 04-16-2015, 12:59 PM
Replies: 266
Views: 8,148
Posted By Devi8or
Condolences to You and the rest of your family...

Condolences to You and the rest of your family Houdini. I know how much Leoneez meant to you guys, she was even starting to grow on all of us. I can't imagine the amount of heartache you guys are...
Forum: BASEBALL 04-16-2015, 12:34 PM
Replies: 257
Views: 5,239
Posted By Devi8or
There is a group already The group name...

There is a group already


The group name is
Blowout 2015

The password is
blowout
Forum: BASEBALL 04-16-2015, 12:33 PM
Replies: 257
Views: 5,239
Posted By Devi8or
I almost took Encarnacion too, thank goodness I...

I almost took Encarnacion too, thank goodness I didn't. I went with Lorenzo Cain and he got a hit. My streak is up to 9 atm
Forum: Off Topic 04-16-2015, 12:27 PM
Replies: 121
Views: 2,520
Posted By Devi8or
Yeah, the majority of magic Kingdom is pretty...

Yeah, the majority of magic Kingdom is pretty much run of the mill counter service food unless you make reservations somewhere.

Personally the best food is gonna be at Epcot and Downtown Disney....
Forum: Off Topic 04-16-2015, 12:20 PM
Replies: 121
Views: 2,520
Posted By Devi8or
We've never been able to get reservations at BoG...

We've never been able to get reservations at BoG during our trips. We did do the lunch though. As Clarka said, food is okay, nothing huge, but the atmosphere in the room is unbelieveable. You're...
Forum: Off Topic 04-15-2015, 07:54 PM
Replies: 25
Views: 424
Posted By Devi8or
Dj0v5iOkuHY

Dj0v5iOkuHY
Forum: FOOTBALL 04-14-2015, 12:11 PM
Replies: 25
Views: 1,391
Posted By Devi8or
I can't wait until this "wave 2" drops. Not to...

I can't wait until this "wave 2" drops. Not to see nice pulls, but to see this place explode with even more Panini rage. It's gonna be crazy
Forum: FOOTBALL SINGLES BUY/SELL/TRADE 04-14-2015, 12:18 AM
Replies: 12
Views: 504
Posted By Devi8or
I'll take the Charles

I'll take the Charles
Showing results 1 to 40 of 200

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 11:28 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2015, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright 2013, Blowout Cards Inc.