Blowout Cards Forums
2016 bb hot prospects

Go Back   Blowout Cards Forums > Search Forums


Showing results 1 to 40 of 200
Search took 0.07 seconds.
Search: Posts Made By: garpike
Forum: FOOTBALL Today, 02:32 PM
Replies: 120
Views: 2,896
Posted By garpike
Geno Smith is probably available.

Geno Smith is probably available.
Forum: FOOTBALL Today, 08:45 AM
Replies: 34
Views: 792
Posted By garpike
Same thing happened to Thomas Rawls last year...

Same thing happened to Thomas Rawls last year only has two RCs.
I want an auto for my Hometown collection but refuse to pay $80+ for them.
:doh:
Forum: Off Topic 08-26-2016, 09:04 AM
Replies: 4,966
Views: 122,486
Posted By garpike
Still so damn creepy.

Still so damn creepy.
Forum: FOOTBALL 08-26-2016, 08:47 AM
Replies: 16
Views: 642
Posted By garpike
Just looked thru ebay...all of his Unparalleled...

Just looked thru ebay...all of his Unparalleled sticker autos are that "new" auto as well. Weird.
Forum: FOOTBALL 08-26-2016, 08:41 AM
Replies: 16
Views: 642
Posted By garpike
Wow...It really does. I bet Panini messed up....

Wow...It really does. I bet Panini messed up. There is no way that is Booker's auto.
Forum: FOOTBALL 08-26-2016, 08:38 AM
Replies: 12
Views: 608
Posted By garpike
LOL! That's a great item!!

LOL! That's a great item!!
Forum: FOOTBALL 08-25-2016, 03:31 PM
Replies: 4
Views: 293
Posted By garpike
How did I miss this post? LOL! Great stories! ...

How did I miss this post? LOL! Great stories!

I am so excited for Jalin Marshall to make the team, he is from right here in Middletown!

:)!
Forum: TTM Auto 08-25-2016, 11:39 AM
Replies: 4
Views: 118
Posted By garpike
LOL! I found the 2013 one too: ...

LOL! I found the 2013 one too:

http://www.blowoutcards.com/forums/ttm-auto/552784-2013-allen-ginter-address-help-successes.html


Good Luck!!
:)
Forum: TTM Auto 08-25-2016, 11:35 AM
Replies: 4
Views: 118
Posted By garpike
here is 2014: ...

here is 2014:

http://www.blowoutcards.com/forums/ttm-auto/739856-2014-allen-ginter-ttm-tracker-help-me-help-you.html

:)!
Forum: TTM Auto 08-25-2016, 11:34 AM
Replies: 4
Views: 118
Posted By garpike
Here is the one for 2015: ...

Here is the one for 2015:

http://www.blowoutcards.com/forums/ttm-auto/897513-2015-allen-ginter-ttm-tracker-help-me-help-you.html

:)
Forum: TTM Auto 08-25-2016, 11:27 AM
Replies: 19
Views: 811
Posted By garpike
Got this email from Mr. Brown website: You...

Got this email from Mr. Brown website:

You can send your card with a self addressed and stamped envelope to

Dwier Brown
PO Box 964
Ojai Ca 93024

Dwier is happy to sign one item as a gift...
Forum: TTM Auto 08-25-2016, 10:18 AM
Replies: 19
Views: 811
Posted By garpike
Sweet Marlins Man!

Sweet Marlins Man!
Forum: TTM Auto 08-24-2016, 08:38 AM
Replies: 504
Views: 47,723
Posted By garpike
Took a couple months, but I got back a TTM Fail...

Took a couple months, but I got back a TTM Fail from James Earl Jones.

:(
Forum: TTM Auto 08-22-2016, 08:32 PM
Replies: 19
Views: 811
Posted By garpike
2nd Ginter Success Mike Greenberg from...

2nd Ginter Success

Mike Greenberg from ESPN's Mike and Mike!

Thanks!
Forum: TTM Auto 08-19-2016, 09:06 PM
Replies: 1,072
Views: 67,218
Posted By garpike
Great stuff as usual... Question...Is the...

Great stuff as usual...

Question...Is the Score Powell happen to be for sale? Love the Jets and love how that one turned out. Thanks!

:flex:
Forum: TTM Auto 08-16-2016, 08:30 PM
Replies: 504
Views: 47,723
Posted By garpike
About a week ago I sent a tweet to the Verizon...

About a week ago I sent a tweet to the Verizon wireless... "can you hear me now" guy who now works for Sprint... Asked if there was an address to send something to be signed!

Fast forward to...
Forum: TTM Auto 08-12-2016, 09:23 AM
Replies: 19
Views: 811
Posted By garpike
1st 2016 Ginter Success: Received 1 card...

1st 2016 Ginter Success:

Received 1 card back signed from Rick Klein - Political Analyst via 1717 DeSales Street NW, Washington, DC, 20036

Thanks!
Forum: TTM Auto 08-11-2016, 12:06 PM
Replies: 6
Views: 172
Posted By garpike
It depends on if you can even find a home...

It depends on if you can even find a home address.
Also, I have seen it depends on sport as well.
Alot of athletes do not respond via home and some have come out and said they think it is rude and...
Forum: TTM Auto 08-03-2016, 12:08 PM
Replies: 1,072
Views: 67,218
Posted By garpike
Very cool!

Very cool!
Forum: TTM Auto 08-02-2016, 01:30 PM
Replies: 504
Views: 47,723
Posted By garpike
Got a signed Score RC and 2 signed index cards...

Got a signed Score RC and 2 signed index cards from Titans 1st rounder and former Michigan State player, Jack Conklin!

Pretty stoked to end a long drought.
Forum: TTM Auto 08-01-2016, 10:56 AM
Replies: 19
Views: 811
Posted By garpike
Has anyone sent out any of the ones we have...

Has anyone sent out any of the ones we have addresses for yet?
Forum: TTM Auto 07-31-2016, 05:48 PM
Replies: 1,072
Views: 67,218
Posted By garpike
:)! :)! :)! :)!

:)! :)! :)! :)!
Forum: TTM Auto 07-30-2016, 11:10 AM
Replies: 1,072
Views: 67,218
Posted By garpike
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:...

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
Forum: TTM Auto 07-28-2016, 01:28 PM
Replies: 19
Views: 811
Posted By garpike
Added a couple more addresses. :)

Added a couple more addresses.

:)
Forum: TTM Auto 07-28-2016, 09:21 AM
Replies: 1,072
Views: 67,218
Posted By garpike
nice. lol.

nice. lol.
Forum: TTM Auto 07-26-2016, 03:35 PM
Replies: 4
Views: 228
Posted By garpike
Question TTM Request Letters... Written or Typed... Most successful?

Alrighty...Been wondering this for awhile.

I have always written out my request letters because i thought it was more personal. Well with Ginter being released and I am going to be sending out...
Forum: BASEBALL 07-26-2016, 03:22 PM
Replies: 552
Views: 24,173
Posted By garpike
One auto per box on Ginter X but they couldn't do...

One auto per box on Ginter X but they couldn't do that for regular Ginter...pssssshhhh!

:doh::doh::doh::doh::doh:
Forum: TTM Auto 07-26-2016, 11:20 AM
Replies: 1,072
Views: 67,218
Posted By garpike
LOL! I know...it just has been awhile and the...

LOL! I know...it just has been awhile and the last one I got in was a fail. :doh:
Forum: TTM Auto 07-26-2016, 09:31 AM
Replies: 1,072
Views: 67,218
Posted By garpike
BTW...if you get a return back from Connor Cook,...

BTW...if you get a return back from Connor Cook, I will cry. Like...alot. I'm a huge Spartans fan and have sent a couple requests to him hoping for a return. LOL!
Forum: TTM Auto 07-26-2016, 09:26 AM
Replies: 1,072
Views: 67,218
Posted By garpike
Wow...great returns... Smh. Lol. Either my mail...

Wow...great returns... Smh. Lol. Either my mail person is stealing my returns or the TTM gods just don't like me. Lol.
Forum: TTM Auto 07-24-2016, 07:15 PM
Replies: 1,072
Views: 67,218
Posted By garpike
It is crazy how many of the successful returns...

It is crazy how many of the successful returns you are getting that I have requests to the same players with no response. Congrats.
Forum: TTM Auto 07-24-2016, 07:13 PM
Replies: 19
Views: 811
Posted By garpike
Thanks for the addresses...I will update the list...

Thanks for the addresses...I will update the list tomorrow morning.
Forum: BASEBALL 07-14-2016, 09:19 AM
Replies: 552
Views: 24,173
Posted By garpike
FYI: You can nominate people, it is even better...

FYI: You can nominate people, it is even better if you know the person to help with the communication with Topps. A friend and I nominated a couple people for the 2014 set and got them both in the...
Forum: BASEBALL 07-13-2016, 02:29 PM
Replies: 552
Views: 24,173
Posted By garpike
Marlin Man's card will prob sell for more than...

Marlin Man's card will prob sell for more than alot of no name players.

Just saying...it's Ginter the weird stuff is why people buy it.

:)!
Forum: BASEBALL 07-13-2016, 02:27 PM
Replies: 552
Views: 24,173
Posted By garpike
No, Zack Hample has not had a Ginter card. ...

No, Zack Hample has not had a Ginter card.
Kinda funny that Marlin Man got one before him though.

:o
Forum: TTM Auto 07-13-2016, 11:12 AM
Replies: 19
Views: 811
Posted By garpike
lol... if only the set came out earlier!

lol... if only the set came out earlier!
Forum: BASEBALL 07-12-2016, 10:37 PM
Replies: 552
Views: 24,173
Posted By garpike
I think it is funny there is people with non...

I think it is funny there is people with non baseball autos but no non baseball base card.
Whaaa? Weird.
Kinda excited to try and get a Dwier Brown or Morgan Spurlock auto though.
Forum: TTM Auto 07-12-2016, 10:04 PM
Replies: 19
Views: 811
Posted By garpike
Yeah There will be some tough ones again this...

Yeah There will be some tough ones again this year.
I'm real interested in seeing if I can get Dwier Brown from "Field of Dreams".

Not sure on the pope, but I am betting no.

:)
Forum: TTM Auto 07-12-2016, 09:06 PM
Replies: 19
Views: 811
Posted By garpike
Official 2016 Allen & Ginter TTM Tracker!

It's that time again, whole new set coming soon!

Trying to compile a list of addresses for the 44 NON-BASEBALL inclusions!

I am going to go through some different sites I use and get as many as...
Forum: TTM Auto 07-11-2016, 09:49 PM
Replies: 1,072
Views: 67,218
Posted By garpike
DAAAAANG! Great stuff! It's crazy, almost all...

DAAAAANG! Great stuff!
It's crazy, almost all of those NFL ones I have sent to as well and NO returns for well over a month now.

:(
Showing results 1 to 40 of 200

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 08:20 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2016, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright 2013, Blowout Cards Inc.